Spørgsmål / Diskution vedr. Tomb of Annihalation Kampagnen:

Hjem Fora Events Spørgsmål / Diskution vedr. Tomb of Annihalation Kampagnen:

Tagget: 

Dette emne indeholder 5 svar, har 5 stemmer og blev senest opdateret af  Navdip 1 måned, 1 uge siden.

• Forfatter

Hej venner, jeg har dannet mig et forum til jer, der spiller med om torsdagen i mit HC. Her kan i begynde at diskuterer hvad i vil spille, hvordan i vil spille osv. Prøv at dan jer en idé om hvordan jeres party skal være dog med et i mente: Spil det i har lyst til, ikke hvad de andre vil have!

Glæder mig til at se her den 28.!

Mikkel Slagslunde

hey jeg vil gerne være en healer af en art

Morten Nederby
    Deltager

Jeg har helt ikke bestemt om jeg vil spille monk eller wizard. Må man godt bruge Archaeologist bagrunden?

Morten Dreier
    Deltager

@moozap fra DDAL Players Guide v7.0
    Background. Choose a background using the rules in the PHB or any other officially-released Wizards of the Coast or D&D Adventurers League resource. Your background isn’t limited to your character’s “PHB+1.”

Archeologist er fra ToA og er derfor fra en officiel WotC bog.

Så ja det må du godt (Og håber at i får et godt spil. SKT var en fest for os andre).

Hej kære spillere

jeg må beklage meddele at der kom noget i vejen i mine torsdage, og desværre har ikke mulighed for at gennemføre TOA om torsdagen – men frygt ej! Jeg har fået David Gerner Knudsen til at overtage rollen som GM! så i kan stadig fortsætte det episke eventyr i Chult!

Håber i får en fed spilsession fremadrettet

Mikkel

Navdip
    Deltager

Er det muligt for nybygynder at være med til nogen privat sessioner ser rigtig sjovt men kender ikke til regler eller noget helt noob..

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.