ALDKs struktur

Adventures League Danmarks (ALDK) struktur.

ALDK er løst organiseret, men der er dog visse rolle, som er nødvendige for at få tingene til at glide. Her kan du se, hvad de forskellige grupper laver og hvem de er.

Administrator

  • Arbejder for at sikre at dnd-al.dk har et godt omdømme.
  • Udarbejder ALDKs værdigrundlag herunder adfærdsretningslinjer
  • Sætter retningslinjer for Facebook gruppe og hjemmeside.
  • Moderere hjemmesiden og facebooksiden, når det er nødvendigt.
  • Rådgiver organisatorer og DMs omkring ovennævnte.

Organisator

  • Planlægger og kører arrangementer i AL regi.
  • Slår ting op på hjemmeside om arrangementer.
  • Er kontakt person mellem lokationer og DMs.
  • Sørger for at lokationer og DMs følger vores værdigrundlag.
  • Koordinere via messenger gruppe.
  • Alle kan melde sig, hvis man har lyst og energi til at lave eller hjælpe til arrangementer.
  • Det forventes dog at man er aktiv som enten hjælper eller arrangør for at være medlem.

Dungeon Master

  • Planlægger og kører spil.
  • Deltager i DM Chat på messenger til rekruttering af DMs til arrangementer.
  • Ny gruppe laves hver sæson, så vi får renset ud i chatten.
  • Alle kan melde sig som DM ved at kontakte en organisator.