Spørgsmål vedr. Storm Kings Thunder kampagne session 1 i Fanatic, Roskilde, 8/3-2018

Hjem Fora Events Spørgsmål vedr. Storm Kings Thunder kampagne session 1 i Fanatic, Roskilde, 8/3-2018

Tagget: 

Dette emne indeholder 99 svar, har 10 stemmer og blev senest opdateret af  Sidsel Holm 5 måneder siden.

• Forfatter

Hej folkens, brug tråden her til at koordinere, planlægge, diskutere og ikke mindst mocke hinandens valg af karakterer i forbindelse med Hstorm Kings Thunder kampagnen vi kører i Fanatic fra 8/3-2018.

Morten Dreier
    Participant

Mine planer:

Nummer 1. Sword and board Paladin. Face. kommer til at gå Conquest eller Devotion alt efter hvad i laver.
    Men tanken er at lave en person som går meget op i Chivalry og er nobel. Nok også en smule nedladende over for pøbelen.

Nummer 2. Storm Cleric. Lege en del med lyn og torden. Overvejer noget multiclassing ind i Sorcerer for at så bare fokuserer på at få så mange af disse formularer som muligt. Bliver lidt mere blød end ridderen og er ikke frontline materiale ret hurtigt.

Hej venner, og tak for den store interesse i har til HCs og generelt SKT.

Da jeg skal forberede mig nogle fede encounters, snu traps og store gia…. ehm jeg mener… gobliner! Skal jeg vi jo have 5-6 rigtige lystige eventyrer 😀 og uden et godt eventyr dur heltene ikke, så hvis i er rigtig smarte, så bruger i både lysten og hjernerne i min kampagne mod det hinsidet! Oh ja, et perfekt party hjælper også 🙂

Glæder mig til at høre mere om jeres karakterer!

Morten Dreier
    Participant

Okay. Jeg er blevet solgt på en ide omkring en Conquest Paladin. Så den vil jeg holde fast i.

TommiEngmann
    Participant

Hej.

Overvejer en af de 3

2 handed Vengeance paladin
    Barbarian
    Druid

Circle og primal path er jeg ikke helt sikker på i nu.
    Men kommer lidt an på hvad der ellers bliver spillet 🙂

Morten Dreier
    Participant

Jeg foreslår en med Survival skills. Så Barbarian eller Druid.

Men ellers så kunne vi være to Paladins. Der kunne jeg hurtigt se en del rollespils muligheder.
    Dog vil vi lidt mangle nogle evner vil jeg tro hvis vi to er lidt for tætte på hinanden build-wise.

Emil N. R.
    Participant

Glæder mig til at spille noget SKT med jer alle. Havde egentlig overvejet at spille Half-Orc Champion Fighter, men kan næsten se at vi allerede bliver lidt melee combat heavy. Så overvejer om jeg skal lave en spellcaster af en art.

TommiEngmann
    Participant

Cool

Tænker jeg holder mig til Pladin, med folk hero baggrund.
    Så får jeg jo survival igennem den, og så må vi bare undgår at bygge dem helt enes 😁
    Ved min ene veninde der spille med, tænker at spille barbarian.

TommiEngmann
    Participant

Eller ide om en druid er der stadig, ville måske give meste mening, når vi i forvejen har en pladin og barbarian.

• Dette svar blev ændret 8 måneder, 3 uger siden af  TommiEngmann.

Sidsel Holm
    Keymaster

Jeg tænker lidt at lave en Warlock og gå celestial pact 🙂 men er ikke set på noget så jeg regner med at tage noget der fylder eventuelle huller ud 🙂

Stefanie Plato
    Participant

Hey guys. Jeg tænker at spille en monster slayer ranger 🙂

Morten Dreier
    Participant

Emil jeg foreslår at du laver en Wizard. Vi har ikke rigtigt den kloge person endnu. Gætter på at os slåsbrødre ikke er de klogeste.

Så en med god Investigation, Arcana og lignende ville være dejlig. Nå ja og de dejlige Wizard spells samt dine Ritual formularerer.

Og et par af os andre har noget healing altså tror jeg ikke en Cleric f. eks er nødvendigt.

En Sorcerer ville selvfølgelig også være en mulighed men vi har bare et par Charisma fokuserede folk i forvejen.

My 2 cent.

Skide godt i finder inspiration til hinanden gutter! Så må vi håbe i overlever første engagement… muahhahahahahah

TommiEngmann
    Participant

Efter en del overvejelser, har jeg beslutte mig for at spille, Firbolg druid

Ser frem til torsdag og hvad du har til os Mikkel😁

Morten Dreier
    Participant

Firbolg eh? Så ikke nogen af de sjove spells fra Xanathar.

TommiEngmann
    Participant

Var ikke klar over at racer fra Volo’s guide to monsters udelukket spells fra Xanather😩
    Men er også forholdsvis ny til Adventurers league så har nok overset den regl 😊

Morten Dreier
    Participant

Vi kører med en regel som hedder PHP +1. Du kan altså bruge Player’s Handbook og en anden bog. Denne kunne være Volo og få adgang til de racer. Eller Xanathar’s for de nye karakter mulighedder som findes der. Eller Sword Coast Adventurer’s Guide.

Jeg foreslår at du downloader og kigger på disse dokumenter: Adventurer’s League Player’s Pack

TommiEngmann
    Participant

Den var jeg med på, havde bare forstå det som det kun var Race og Class det var forbeholdt PHB+1 og spells var som background som ikke er limited til PHB+1.
    Men Spells er jo en del af class så ved ikke helt hvorfor jeg ikke selv havde regnet den ud 😂
    Men tak for hjælper 👍🏻😊

Morten Dreier
    Participant

Jeg har i øvrigt et lille problem med d. 22 marts. Har en aftale der fra før dette med Hard covers blev smidt op/ diskutteret.

Jeg ser om jeg kan få aftalen flyttet.

Hvis i ikke kan møde op en aften, så meddel det til gruppen, så ser jeg om det er nødvendigt at flytte den eller ej, ellers så bliver jeres char GM RPet, jeg combat improviserer dem, og det gør at jeres karakter hjælper med kampene, og ikke gør det meget sværre for jer uden.

Emil N. R.
    Participant

Så vi har følgende?
    – Paladin (theDiviner)
    – Druid (Tommi)
    – warlock (Sidsel)
    – Ranger (Stefanie)
    – Barbarian (Tommi’s veninde)
    – Wizard (Emil)

Passer det? 🙂

Hvis det passer ser det ud til at være en meget fornuftig gruppe – dog skal jeg lige minde jer om, at grupperne kan ændre sig når vi går over på en anden episode, så hvis det ser godt ud nu, kan det jo være det ikke er så godt senere hen.

Emil N. R.
    Participant

Når du siger “anden episode”, mener du da one-shots i ulige uger?

Morten Dreier
    Participant

En anden episode. Mit gæt er at han mener når vi bliver level 5. Før da kan vi nemlig lave vores karakterer lidt om.
    Jeg planlægger f. eks at bygge min lidt om da jeg har en DM reward som ligger og venter på mig (Belt of Hill Giant Strength) som jeg først må smide på ham på level 5.

Er der btw nogen som kender til et godt sted at have sin karakter online. Mere så når man en gang imellem misser en session eller dele af den at Mikkel så kan hente vores stats derfra.

Nej, det jeg mener er, at vores HC er opdelt i episoder, mener SKT er opdelt i 13 episoder – Fordi vi er så udvidende en forening, har vi en tanke om at når en episode er slut, så kører vi den næste bagefter, hvor det ikke er de samme pladser, medmindre folk melder sig til det samme (dog er det ikke besluttet officielt) Meningen er at vi ikke vil lukke nogen ude, hvis nu andre har lyst til at køre HC eller at hvis folk har fået “for meget” HC, da HC kan tage utrolig mange timer.

MHT. skema, hvis i melder fra en uge, så bliver i nød til at skrive dem ind på computeren og sende mig en kopi så jeg kan printe dem ud, jeg forslår at man gør dette inden næste spilgang, man ikke møder op i.

Første episode er planlagt til level 1, næste til level 3 osv.

Morten Dreier
    Participant

Jeg har lavet et online skema. Så kan folk se min karakter. Og jeg vil selvfølgelig sende et printable thingy til Mikkel hvis jeg misser sessions.

Sigurd Skema

Sidsel Holm
    Keymaster

super fedt med en update Emil! jeg tror nu jeg går sorcerer med divine soul i stedet (jeg kommer til at kunne noget i den samme boldgade dog). Fandt lige ud af at jeg kan bruge Metamagic til at sprayheale så tror den bliver sjovere både for jer og mig 😀

– Paladin (theDiviner)
    – Druid (Tommi)
    – Sorcerer (Sidsel)
    – Ranger (Stefanie)
    – Barbarian (Tommi’s veninde)
    – Wizard (Emil)

Dertil har jeg lige en update. Jeg er desværre fanget på Færøerne og når ikke hjem til vores første session (nu på torsdag), men er super dedikeret derefter!

Morten Dreier
    Participant

Twinned Heal for the win! (hvis vi eller kommer op på level 11)

Hej venner, jeg forslog Sidsel, at efter imorgen giver jeg hende et resume hvad der er sket, så hun følger med, og der forslog hun, hvad med at jeg lagde ind hver eneste gang vi har haft en session, sådan at alle kan følge med, og huske hvad det var vi lavede.

Go eller no-go?

Hej venner

Det ser ud til jeg har lavet en fejl mht. informationer af HC. Den gruppe jeg spillede med kom i klemme med at en var AFK i en HC og vi gjorde som jeg fortalte, men det viser sig, den information han havde, faktisk bare var et eksempel, og at det ikke var legal regler. Det betyder at hvis man er AFK så ryger man ud af spillet, og vi kan tillade os at hive en ekstra spiller ind. Derudover betyder det så også, at man ikke skal bekymre sig om at sende skema og andet gøjl til mig, da i som sagt ryger ud af sessionen.

Håber ikke denne misinformation bragte for mange problemer

Morten Dreier
    Participant

Jeg siger go for et resume efter hver session.

Og når du siger “ryger ud” så går jeg ud fra at du mener at vi blot ikke får xp/gp osv fra den session misser men hopper tilbage ind spilgangen efter. Og at vores afløser hopper fra igen.

Jeanne Frost
    Participant

Hej Alle 🙂
    Jeg beklager at jeg ikke rigtig har skrevet. Men jeg glæder mig til at spille med jer imorgen, og jeg spiller som barbarian.

Dem der meldte sig til som de første (de 6 der står på hjemmesiden) er den FASTE gruppe – det vil sige, at i 6 er sammen til i ikke gider længere. Dem der kommer ind som afløserer får af vide at de er låst på denne episode, da det er umuligt at starte den samme episode op uden de har lavet noget af den med samme karakter – Så bare rolig, i 6 skal nok få det hyggeligt sammen 🙂

Hej venner, folk der var med i første session får tildelt følgende:

709 xp
    10 downtown days
    1 renown
    143 gp 5 sp og 7 cp

Morten Dreier
      Participant

Psst. Troede at vi brugte Milestone XP?

Men fint med mig at vi bare får XP som normalt.

Fra FAQen: A Great Upheaval. Milestones are the default method of advancement in this portion of the Storm King’s Thunder adventure.

Og hvad Sigvard så ville få gætter jeg på er hvad end man normalt ville skulle have fået for at komme op på det level vi er. Og så hvis vi spillede forbi en Milestone ville han skulle have sin seksdelte XP fra det/de encounters.

Eller vi kan ignorere deres mærkelige snak omkring Milestones og bare tælle per goblin vi dræber 😉

TommiEngmann
    Participant

awesome 😁
    Tak for en super session 👍🏻

Jakob Sigvard
    Participant

Hvis i nogensinde mangler en gæst til at fylde et sæde igen siger i bare til, så hopper jeg gerne ind igen 🙂

Hurtigt spørgsmål; Hvad skal stå som Adventure Navn i logsheet for det her? Og hvad er dit DCI nummer Mikkel?

Du skal tænkte over Morten, at vi fik næsten 4 gange så meget mere xp end bord 2 + at denne xp jeg uddeler er Optional – jeg syntes det er lidt federe at få XP end bare et level.

Det der milestone xp skal jeg lige læse op på, da jeg kiggede efter det under eventet og der stod absolut intet om det, så jeg skal se på det. Hvis du kan give et link eller en side hvor det står hvor milestone xpen er, så kan jeg gå ud fra noget.

Morten Dreier
    Participant

Standard XP. No problemo. Ville nogen af jer andre have noget imod at når jeg DMer et online spil d. 18 at jeg smider en smule XP på min karakter. Vil nu bare gerne op på level tre.

TommiEngmann
    Participant

Nope 😁
    Synes bare du skal lvl op👍🏻

Morten Dreier
    Participant

I øvrigt. Jeg tror at vi kunne bruge at en af dem med god Dex finder en måde at blive proficient med Thieves tools.
    Så vi ikke ødelægger flere potions…

Talking of potions. Fandt vi andre end den ødelagte? Eller andet sjovt som ikke bare var penge?

Nej i fandt ingen andre potions, i har dog muligheden for at købe potions hvis i vil det

Efter overvejelse, har jeg besluttet at 700+ xp ikke var nok, da i klarede 22 orcer på en gang, + i fik nogle moralske handlinger i brug, hvilket resulterer i, at folk er gladere for jer i byerne, så i stedet for 709 xp, awarder jeg jer 900 xp – Så tillykke med level 3 alle!

Morten Dreier
    Participant

Yay! Level 3! Og vi har nu alle gået ind i vores speciality del af vores klasser.

Mit online skema er opdateret til at reflektere dette.

TommiEngmann
    Participant

Yeah lækket med lvl 3👍🏻

Med hensyn til thieves’s tools, så er det vel nok bare købe et, tænker med min guidance og enhacne ability skulle det være muligt uden proficiency bonus ?

Og er lidt usikker, måtte man købe ting mellem sessions eller gør man kun det ingame ?

Sidsel Holm
    Keymaster

Hvis nogle har et thives tool, så har jeg en character der er proficient (og som muligvis har et thives tool på sig… Ikke at hun er tyv eller stjæler alle jeres ting mens i sover eller noget…)

Morten Dreier
      Participant

Den kære ridder Sigurd skal nok købe et til dig.

Man må IKKE købe ting for folk, samt man må ikke give folk ting, medmindre de “låner” det mellem hver session. Man må efter hver session i HC: Købe ting i en nærliggende by. Man må sælge ting i en nærliggende by. Man må bruge Downtime days med sin faktion (f.eks. købe ting eller handle med folk)

Morten Dreier
      Participant

Låne mellem? Mener du at man godt må låne en genstand under en sæssion? Så længe at det bare er undeforstået at det er den anden der ejer den. Eller er dette ulovligt? Kan godt se i guiden at det ikke er tilladt at direkte give andre genstande/ købe ting til dem. Men har ikke kunne finde noget om det andet.

Altå vil jeg midlertidigt kunne købe et Thieves tool som sidsel kan bruge som så senere når hun har råd til sit eget blive solgt igen? Eller er dette ikke lovligt?

Sidsel Holm
    Keymaster

Prøver lige at se om jeg ikke har råd til det selv i første omgang 😀

Edit: det har jeg ikke om jeg så sælger hele min backpack lol

• Dette svar blev ændret 8 måneder, 1 uge siden af  Sidsel Holm.

Morten Dreier
    Participant

Jeg kommer på torsdag. Fik rykket min anden aftale 🙂

Hej Morten

Som du så igår, så må man låne items ud til folk, så hvis du har ligesom mig en +2 Glaive on din kære kriger ikke har andet end en kæp, så bliver han glad denne sæssion. Så dvs. at bare han er indforstået at du får den igen når sæssionen er overstået, er det hans indtil da. Det samme gælder thieves tools, samme gælder alt der er non-consumeable.

Consumeable må gives frit mellem hinanden.

Morten Dreier
    Participant

Super fedt. @sidsel-holm jeg skal nok købe et sæt Thieves tools som du kan låne af mig. Og når du så har råd til et selv så sælger jeg mit. Lægger et T1 DM credit på min karakter for at have penge til at kunne være nobel ridder som lægger ud for ting som det. (300xp/150gp)

Nå venner, Glæder i jer til at begive jer ind i en grotte fyldt med død og ødelæggelse?

Et lille heads up – når man er midt i en HC genvinder man ikke HP, resourcer eller exastion ved spilstart – i skal tage short/long rests i spillene, før det er gældende.

Endnu et headsup – jeg regner med i stiger til level 4 i løbet af aftenen, så gør jer klar på hvordan og hvorledes i vil udvikle jeres karakterer – så vi kan få en smooth aften 🙂

Morten Dreier
    Participant

Som jeg forstår det så bør man skrive ned i sit log sheet hvad man har brugt/har tilbage. Og man starter så med det næste gang man fortsætter i hardcoveret.
    Men hvis man har spillet noget imens så i det eventyr har man fuld adgang til alle en resourcer.

Og hvis man skulle stige level imellem sessions så får man de nye evener. Så nye spell slots, extra lay on hands hp ect.

Korrekt, hvis du spiller ved siden af HC tæller disse regler ikke, men du får alt det “ekstra” i HC, men du får ikke mere liv/spells/resurcer

Så i skal lave en long rest hvis i vil have alle jeres ting klar til jeres næste gøremål

Morten Dreier
    Participant

Hvor mange XP får vi fra hulerne?

Sidsel Holm
    Keymaster

@wrenth88 korrekt mig hvis jeg tager fejl, men er det ikke lige på xp til lvl 4?

Korrekt Sidsel – 1800 Xp for at være nøjagtig

Morten Dreier
    Participant

Når vi kommer til at skulle bruge Secret Missions til vores factions så foreslår jeg disse to eventyr. De ser du til at kunne dække os alle ind. Så ved level 7-8 stykker gætter jeg på.

DDEX 2-14, The Sword of Selfaril
    DDEX 2-15, Black Heart of Vengeance

Når jeg har kigget på sæson 5 eventyrerne så er de ret spredt ud og vil også kræve at man går ind på et eventyr som er ret dødeligt… (Et jeg har spillet online)

Hej venner.

I SKT universet er der 2 missioner jeg syntes vi skal ud på de andre torsdage – Hartkiller’s Horn og Forgotten Traditions – begge tuned til tier 2 spillere.

Så hvis i er friske, så laver jeg en af de 2 om 3 uger

Morten Dreier
    Participant

Jeg er frisk på Hartkiller når vi har ramt level 8-9 stykker men ikke før.

Den anden kender jeg ikke så går ud fra at den ikke er så brutal.
    Så jeg kan godt spille den om tre ugers tid.

Morten Dreier
    Participant

Og omkring Milestone XP.

I SKT DM reference dokumentet. “A Great Upheaval uses milestones. Can I use these for my players?”
    her står der at det kan man. men hvad er Milestone xp helt præcist. Ja der skal man slå op i DMG’en side 261.

“You can also award XP when characters complete significant milestones”.

Altså vil jeg mene at det ikke tæller som at man stiger level men at man får den mængde XP som man burde have for at stige. Alså 3800xp for den sidste. Lige meget hvad man havde i Xp i forvejen.

Dette kan også ses i den PDF man kan få fat i af A Great Upheaval hvor at der ifølge DM SKT dokumentet står dette i omkring A Great Upheaval.

hmm god pointe, personligt tager du bare fuldt xp fra 4-5

Stefanie Plato
    Participant

Jeg er frisk på begge missioner de andre torsdage 😀

Morten Dreier
    Participant

Morten Dreier
    Participant

En lille heads up. Efter at have DMet i weekenden så er Sigurd level 6. Dette betyder at han har fået sin aura.

Derfor: +4 til alle saves så længe at i er inden for 10ft af ham og han er vågen.
    Kunne være dejligt hvis i selv husker på dette. Skal nok skrive når bonusen stiger.

Emil N. R.
    Participant

Glemte vi ikke at fordele en javelin of lightning i dag?

Morten Dreier
    Participant

Det gjorde vi da også! Det er et okay uncommon ranged veapon.

Morten Dreier
    Participant

@rasnia vil vi kunne fordele den Javelin før starten af næste session? Ser ud til at vi helt glemte den 😛

I gør hvad der passer jer, jeg har den holdning at INTET bliver tabt før man spiller igen et spil efter. Så i har indtil vi starter den næste HC at fordele item(s)

Morten Dreier
    Participant

Right, siden mikkel godt kunne tænke sig at vi finder ud af det før næste spilgang så lad os diskutere det her!

Jeg foreslår at jeg eller @jeanne-frost tager den, en del af den kræver trods alt Str for at bruge effektivt. Eller måske tommis druid? Hvad har han i Str? Hvad siger i?

Her er teksten for den:
    Javelin of Lightning
    This javelin is a magic weapon. When you hurl it and speak its command word, it transforms into a bolt of lightning, forming a line 5 feet wide that extends out from you to a target within 120 feet. Each creature in the line excluding you and the target must make a DC 13 Dexterity saving throw, taking 4d6 lightning damage on a failed save, and half as much damage on a successful one. The lightning bolt turns back into a javelin when it reaches the target. Make a ranged weapon attack against the target. On a hit, the target takes damage from the javelin plus 4d6 lightning damage.
    The javelin’s property can’t be used again until the next dawn. In the meantime, the javelin can still be used as a magic weapon.

@stefanieplato @emilnr_ @tommiengmann @sidsel-holm

Sidsel Holm
    Keymaster

Jeg er græsk katolsk omkring det. Det må være mellem de interesserede parter (which doesn’t include me) 🙂 som udgangspunkt synes jeg den som bedst mener de kan bruge den til deres karakter, skal have den.

Emil N. R.
    Participant

Jeg har heller ikke interesse i det (udover at bytte det). I må fordele det som i lyster, men jeg kunne se en idé i at give det til vores kortbenede barbar, der nok oftest render (pun intended) ind i problemer med at lukke afstanden mellem hende og vores fjender. Sigurd har trods alt en hurtig mount i de fleste situationer 😀

Stefanie Plato
    Participant

Jeg har 8 i str, så den vil være ret dum til mig, plus jeg har allerede et ret badass våben, så jeg er ikke interesseret umiddelbart. Som Emil foreslår så var det måske noget for Jeannes barbar 🙂 Eller måske Tommis druide, ved dog ikke hvad han har i str.

TommiEngmann
    Participant

Hey!

Synes heller ikke jeg kan bruge den og med en 14 i str ville det nok heller ikke give så meget mening😊, så synes bare Jeanne skal har den, for som Emil siger så kan hun bruge den til at lukke afstaden med.

Og hun vil gerne har den hvis det er 👍🏻

Morten Dreier
    Participant

Så er den sag jo “lukket”

Morten Dreier
    Participant

Items som vi fik til denne session!

Jeg kunne godt tænke mig sværdet og (wink, Tommi) de der shackles(Rare).

Og måske skulle det der +1 våben være en Shortbow +1 så at Stefanie har et backup våben til ting som er immune til ild.

Andre som har tanker om de ting vi rullede om?

Det ville være oplagt at lægge op med hvilke ting i fandt i SKT 12 – jeg kan huske de fleste ting uden at slå dem op – jeg mener frost brand ikke er bundet til at være et sværd, men faktisk også kan være en økse?

Stefanie Plato
    Participant

Jeg mener at Sidsel skrev hele skidtet ned 🙂 Jeg mindes at der var en leather armor (+2?), den er jeg ihvertfald interesseret i 😀 det med buen er smart Morten, hvis der ikke er andre som vil have et +1 våben.

TommiEngmann
    Participant

Lyder som en god ide med de shackles Morten, og kunne også godt være interesseret i bag of holding, samt det +1 våben, men tænker vi først deler ting op når vi få hele listen op ? 😊 kan ikke selv huske halvdel af hvad vi fik

Og ret mig hvis jeg tag fejl men med hensyn til Stef så stå der at den giver 1d6 Extra fire damge så den resterende skade er vel normal magic ?

Morten Dreier
    Participant

Jeg gætter på at hun lægger det op efter sin eksamen 🙂 Men ihvertfald @sidsel-holm så når du har tid må du meget gerne skrive de forskellige magic items op her.

Stefanie Plato
    Participant

Den giver 1d6 normal magic damage plus 1d6 fire damage, så du har ganske ret Tommi – og jeg synes også vi skal vente med at dele noget ud til vi har hele listen. Kan heller ikke huske alle de ting vi fik 😛

uncommon : weeapon +1, boots of elvenkin, staff of python, adamantine armor scale mail
    rare : armor of resistance chain shirt, cube force, Dimensional shackles
    Very rare : leather +2, frost band
    legendary (not) : armor +2 splint

Sidsel Holm
    Keymaster

uncommon:
    – weapon +1
    – boots of elvenkind
    – staff of python
    – adamantine armor (scale mail)
    – bag of holding
    – robe of serpents

rare:
    – armor of resistance (chain shirt)
    – cube of force
    – Dimensional shackles

Very rare :
    – leather +2
    – frost band
    – Robe of stars

legendary :
    – armor +2 (splint mail?)

• Dette svar blev ændret 5 måneder, 1 uge siden af  Sidsel Holm.
    • Dette svar blev ændret 5 måneder, 1 uge siden af  Sidsel Holm.

Morten Dreier
    Participant

En plus 2 rustning er Very Rare ikke Legendary. Og vi skal lige finde du af hvad den der Armor of Resistance er til.

Morten Dreier
    Participant

Men den der Cube of Force kan jeg fortælle er også ret nice hvis man er lidt kreativ med den.
    Passer dog ikke til Sigurd.

TommiEngmann
    Participant

Tak for liste 👍🏻
    Ting jeg gerne kunne tænke mig
    Weapon+1, staff of python og bag of Holding, og så dine dimensinoal shackels (til at bytte med Morten)

Ting jeg gerne tag hvis ingen andre vil har dem.
    boots of elvenkind, robe of Stars 🙂

Morten Dreier
    Participant

Og jeg kunne stadigvæk godt tænke mig den der Frost Brand i første omgang.

Stefanie Plato
    Participant

Jeg er meget interesseret i leather armor +2, kunne godt tænke mig boots of elvenkind, og måske bag of holding 🙂

Morten Dreier
    Participant

@sidsel-holm og @emilnr_ har i nogen ønsker? Mere så at vi kan få afsluttet dette her. Vi vil jo gerne kunne bruge karaktererne.

Morten Dreier
    Participant

Nå ja og @jeanne-frost selvfølgelig. Noget af det som Sidsel skrev overover som du kunne ønske dig?

Sidsel Holm
    Keymaster

Jeg er ikke så interesseret i det meste af det. Mest bare:

+1 våben
    bag of holding
    robe of stars

Kan ikke rigtig bruge noget af de andre ting overhovedet.

Mikkel skrev den splint mail +2 var legendary og mener det er noget med at når ting skifter rarity, er de untradable… Kan bare ikke huske hvor jeg har læst det.

Der er 13 ting, så det er vel 2-ish til os hver tænker jeg.

TommiEngmann
    Participant

Jeanne er ikke rigtigt interesseret i noget af det😊

Det fint for mig hvis

Sidsel for få +1 våben og robe of Stars

Og Stefanie få 2 leather armor +2 og boots of elvenkind

Og Morten få Frost Brand

Hvis jeg så kan få bag of Holding, og shckels til at bytte med Morten

Og staff of python hvis ingen andre vil har den 😊

Stefanie Plato
    Participant

Det synes jeg er rigtig fint Tommi 😀 Jeg vil ikke have staven, så den kan du bare nappe 😉

Emil N. R.
    Participant

Jeg tror faktisk slet ikke jeg rigtig kan bruge nogle af tingene, så i nupper bare som i har fordelt 🙂

Til gengæld så skal i endelig sige til hvis vi skal se om vi kan arrangere et nyt HC eller enkelt bord sammen igen 😀

Morten Dreier
    Participant

Emil skriver at han ikke er interesseret i nogen af tingene.

Så af de resterende ting kunne jeg godt tænke mig den der Cube of Force.
    Så kan jeg lave en kamp arena med mig selv og en fjende 😉

Sidsel Holm
    Keymaster

jeg er cool med de ting. Sjovt at ingen af os vil have en untradable +2 splint armor :p Og Tommi det er jo oplagt at du får den der staff of python 😉

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.